E-Business, PIM og den perfekte kundeoplevelse – 3. september 2019
Arrangementet er afholdt
Hvordan kan den digitale købsoplevelse og informationer om produktet optimeres så kunden ikke udsætter købet på grund af usikkerhed?
Ved at tage udgangspunkt i kundeoplevelsen og et dedikeret Product Information Management system er du godt på vej.
- Udbredelse af agile metoder og hvad der kan opnås ved brugen af disse
- Lad din kundes købsoplevelse definere behovet for produktinformation
- Digital Commerce – Gør det enkelt, men rigtigt
- Mega trends i digital handel samt hvilke krav det stiller til håndtering af produktinformation
Arrangementet er gratis, men vi forbeholder os retten til at opkræve et No Show fee på 250,- dkk
Program:
08:30 | Registrering og morgenmadsbuffet |
08:45 | Præsentation af agilitets undersøgelse Jens Christensen – Peak Consulting Peak Consulting Group har i foråret gennemført en undersøgelse der belyser hvordan der arbejdes med agilitet og hvilke fordele og udfordringer det medfører. |
09:20 | Lad din customer experience være driveren for PIM Lasse Staffensen, Team Director – Creuna |
09:55 | Case 1: Implementering af PIM i en global B2B virksomhed Lotte Hother Jakobsen – VESTAS |
10:30 | Pause |
10:45 | Digital Commerce – Gør det enkelt, men rigtigt! Peter Plauborg, Principal, Immeo Case 2: Brødrene Kier A/S (Immeo) |
11:20 | Megatrends inden for digital handel – Appealing produktinformation er vejen til succes! Jesper Larsen, Partner Director, InRiver |
12:00 | Frokost og networking – Arrangementet slutter 12.30 |