Den perfekte kundeoplevelse - KnowHow - 3 sep - Peak Consulting Group

E-Business, PIM og den perfekte kundeoplevelse – 3. september 2019

Peak Consulting Group»Artikler»E-Business, PIM og den perfekte kundeoplevelse – 3. september 2019

E-Business, PIM og den perfekte kundeoplevelse – 3. september 2019

Arrangementet er afholdt

Hvordan kan den digitale købsoplevelse og informationer om produktet optimeres så kunden ikke udsætter købet på grund af usikkerhed?

 

Ved at tage udgangspunkt i kundeoplevelsen og et dedikeret Product Information Management system er du godt på vej.

  • Udbredelse af agile metoder og hvad der kan opnås ved brugen af disse
  • Lad din kundes købsoplevelse definere behovet for produktinformation
  • Digital Commerce – Gør det enkelt, men rigtigt
  • Mega trends i digital handel samt hvilke krav det stiller til håndtering af produktinformation

Arrangementet er gratis, men vi forbeholder os retten til at opkræve et No Show fee på 250,- dkk

Program:

08:30 Registrering og morgenmadsbuffet
08:45 Præsentation af agilitets undersøgelse
Jens Christensen –  Peak Consulting
Peak Consulting Group har i foråret gennemført en undersøgelse der belyser hvordan der arbejdes med agilitet og hvilke fordele og udfordringer det medfører.
09:20 Lad din customer experience være driveren for PIM
Lasse Staffensen, Team Director – Creuna
09:55 Case 1: Implementering af PIM i en global B2B virksomhed
Lotte Hother Jakobsen – VESTAS
10:30 Pause
10:45 Digital Commerce – Gør det enkelt, men rigtigt! Peter Plauborg, Principal, Immeo
Case 2: Brødrene Kier A/S  (Immeo)
11:20 Megatrends inden for digital handel – Appealing produktinformation er vejen til succes! Jesper Larsen, Partner Director, InRiver
12:00 Frokost og networking – Arrangementet slutter 12.30