IT Service Management - Peak Consulting Group A/S - Download ITIL®4

IT Service Management

IT Service Management

Med udgangspunkt i ITIL rammeværket hjælper vi virksomheder med at effektivisere og skalere deres it-drift.

Hvad dækker It Service Management

IT Service Management dækker alle processer

der vedrører it-drift og support og spænder over operationelle dag til dag-processer, som fx problem- og løsningshåndtering samt softwarekontrol og distribution.

Herunder hører også taktiske processer, som fx servicesaftaler og kapacitetsplanlægning. IT Service Management udgør en ramme, hvorfra man kan implementere en eller flere processer af gangen alt efter virksomhedens behov.

IT-afdelingen skal have fokus på at IT bliver leveret på forretningens præmisser

Lars Møllegaard Lauritzen - Management konsulent/Partner
Implementering af professionel systemforvaltning
  • Tilpasning/implementering af roller, ansvar og kompetencemodel
  • Tilpasning/implementering af rammeværk til professionel systemforvaltning
  • Rådgivning og sparring til digitaliseringschefer, systemejere og medarbejdere
Afvikling af systemforvaltning
  • Interim ledelse af systemforvaltning
  • Succesfuld overdragelse af projekt til it-drift
Modning af systemforvaltning
  • Modenhedsmåling af systemforvaltningen samt handlingsplaner
  • ITIL® uddannelse af ledere, systemejere og medarbejdere involveret i systemforvaltning
  • Etablering af servicekatalog

ITIL 4 Overview

Kontakt os

Info@peakconsulting.dk | Tlf: 3526 2880

Lars Møllegaard Lauritzen
Lars Møllegaard Lauritzen

Management consultant
tlf. 5361 9423

Send an e-mail

Læs vores cases

Udvalgte artikler